Voor Noah Nomad, een reisfotograaf, verzorgde Studio Ris op basis van de brand story de concept branding.

‘𝘔𝘦𝘵 𝘩𝘢𝘢𝘳 𝘧𝘰𝘵𝘰𝘤𝘢𝘮𝘦𝘳𝘢 𝘣𝘶𝘯𝘨𝘦𝘭𝘦𝘯𝘥 𝘢𝘢𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘣𝘰𝘩𝘦𝘮𝘪𝘴𝘤𝘩 𝘬𝘰𝘰𝘳𝘥 𝘳𝘦𝘪𝘴𝘵 𝘕𝘰𝘢𝘩 𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘭𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘰𝘮 𝘷𝘦𝘳𝘩𝘢𝘭𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘦 𝘭𝘦𝘨𝘨𝘦𝘯. 📷

𝘝𝘦𝘳𝘩𝘢𝘭𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘯 𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳𝘯𝘦𝘮𝘦𝘳𝘴 𝘥𝘪𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘭𝘰𝘵𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘵 𝘣𝘦𝘬𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘦 𝘳𝘶𝘪𝘭𝘦𝘯 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘵 𝘰𝘯𝘣𝘦𝘬𝘦𝘯𝘥𝘦. 🏕

𝘡𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘥𝘵 𝘷𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘢𝘧𝘸𝘪𝘴𝘴𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘢𝘯 𝘥𝘳𝘶𝘬𝘵𝘦 𝘦𝘯 𝘳𝘶𝘴𝘵. 𝘋𝘦 𝘦𝘯𝘦 𝘬𝘦𝘦𝘳 𝘥𝘸𝘢𝘢𝘭𝘵 𝘻𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘥𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬𝘬𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘳𝘰𝘵𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘭𝘥𝘴𝘵𝘢𝘥 𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘥𝘢𝘨 𝘣𝘳𝘦𝘯𝘨𝘵 𝘻𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘰𝘱 𝘦𝘦𝘯 𝘪𝘥𝘺𝘭𝘭𝘪𝘴𝘤𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘬 𝘰𝘮𝘳𝘪𝘯𝘨𝘥 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘭𝘰𝘤𝘢𝘭𝘴. 🛺

𝘋𝘪𝘦 𝘢𝘧𝘸𝘪𝘴𝘴𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘦𝘧𝘵 𝘻𝘦 𝘯𝘰𝘥𝘪𝘨 𝘦𝘯 𝘥𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘦𝘳𝘶𝘨 𝘵𝘦 𝘻𝘪𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘢𝘳 𝘸𝘦𝘳𝘬.🌿

𝘡𝘦 𝘩𝘦𝘦𝘧𝘵 𝘯𝘰𝘰𝘪𝘵 𝘵𝘪𝘫𝘥 𝘨𝘦𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘮 𝘥𝘪𝘵 𝘨𝘦𝘷𝘰𝘦𝘭 𝘵𝘦 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘯𝘨𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘢𝘳 𝘣𝘳𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨.’ 💫

Ik heb het avontuurlijke gevoel omgezet naar een speelse visuele identiteit. De patronen en illustraties kunnen worden ingezet op haar website en visitekaartjes.

Opdracht via de Cast Away Bootcamp

Half nomaad, half fotograaf.
Maar helemaal Noah Nomad.

Brand story

Branding, illustratie, huisstijl, social media

Diensten

Noah Nomad

Klant

*Tromgeroffel...*
Ben je enthousiast geworden?

Badum tsss! Ik kan niet wachten om je te helpen met je branding, website of illustraties. Meld je nu aan voor een (online) kennismakingsgesprek.

Review van Djana hier.

Djana Djordjovic, Days in June

"Wat een feestje om met Mariska samen te werken! Mariska denkt ontzettend goed mee en weet in haar ontwerpen echt de essentie te vatten van waar het project over gaat. Ze is enthousiast en communiceert helder. Samen hebben we een mooi resultaat neer kunnen zetten!"

Roos, Studio Paper